Persoonlijk contact

Het verhuurproces is niet voor iedereen even duidelijk. En als je wat ouder bent worden dit soort dingen snel onoverzichtelijk. Daarom wil SOR dit proces zo makkelijk en transparant mogelijk maken voor haar huurders. Geen addertjes of doorverwijzingen naar webformulieren waar geen menselijk contact aan te pas komt. Gewoon telefonisch contact als er vragen zijn, of een bezoekje aan het kantoor. Dingen zoals een woningaanbod nieuwsbrief zijn natuurlijk ook superhandig. Dan wordt je vanzelf op de hoogte gehouden als er iets beschikbaar komt wat voldoet aan jouw criteria. En altijd persoonlijk contact met de verhuurmakelaar voor een eventuele bezichtiging. Dat geeft wel een heel gerust gevoel natuurlijk.

Een thuisgevoel voor iedereen

SOR is opgericht in 1986 om ouderen in Rotterdam met een klein inkomen te helpen bij het vinden van een fijne en veilige woonomgeving; ‘Een thuis waar je jezelf kan zijn.’ SOR gelooft dat kwaliteit van leven een grondrecht is. Voor iedereen. Een fijne en veilige woonomgeving draagt daar aan bij. ‘Een thuis waar je jezelf kan zijn’ biedt geborgenheid, stabiliteit en zekerheid, en de mogelijkheid voor het onderhouden van sociale contacten. Hun ambitie is “Een thuisgevoel voor iedereen”.

Kijk hier ook eens naar!

Betrokken wonen
Wooncompagnie
Mitros Middenhuur
Woonin